4 Mart 2010 Perşembe

Zeynep+Public+Zeynep



Ayşe Kucuroğlu...Benim canım arkadaşım! Son zamanlarda adını sıkça duyuyorsunuz... Size onun hiç bilmediğiniz bir yönünden bahsedeceğim. Ayşe, genç tasarımcıların en büyük destekçisi! Çoğu zaman onların koleksiyonundan giyiniyor.Dün akşam iki genç tasarımcıyla beraber Public'te bir parti düzenledi. Zeynep Tosun ve Zeynep Erdoğan'ın yeni sezon koleksiyonlarının tanıtım partisine ilgi yoğundu. Her ikisi de çok başarılı olan iki tasarımcı... Zeynep Tosun'un farklı formlar, futuristik yaklaşımlar ve canlı renklerden oluşan koleksiyonuna bayıldım. Zeynep Erdoğan ise farklı renleri bir arada kullanırken vintage etkisi yaratan tasarımlarıyla beni büyüledi. Ben şimdiden gardırobumda olmasını istediğim parçaları seçtim bile! Üçünüzü de bu eşsiz moda partisinden dolayı tebrik ediyorum. Her hafta farklı tasarımcıların koleksiyonlarının tanıtıldığı partilerin devamlı olmasını diliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder